BOS (Best Of Six) zaterdag 26 mei 2018

Datum: 19/03/2018 | Auteur: | In: Op de club! | Geen reacties »

RECTIFICATIE: NIEUWE DATUM BoS-TOERNOOI: 19 mei Zwolle wordt 26 mei ‘t Harde.

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving organiseert SV-Valiant op zaterdag 26 mei in Sporthal MFC Aperloo in ’t Harde haar editie van het Best of Six-schermtoernooi voor de jeugd op floret en aansluitend het Open Gelders-Overijsselse Kampioenschap Degen voor cadetten, junioren en volwassenen.

Omdat er nog geen Best of Six-wedstrijden op degen voor cadetten en hoger zijn, is er ook nog geen competitie zoals voor de jeugd. Deelname van leden van Valiant is doorgaans minimaal, reden voor ons om voor dit invitatietoernooi ook o.a. de Deventer Schermvereniging uit te nodigen om deel te nemen, aangezien zij ook een noordelijke schermvereniging zijn en graag samen met Valiant willen deelnemen.

Ik hoop dat jullie ook deelnemers op degen willen enthousiasmeren voor deze bijzondere editie van de Best of Six en het Open Gelders-Overijsselse Kampioenschap Degen en verzoek Schermvereniging Heerenleed om haar website ter beschikking te stellen voor inschrijving aan beide toernooien.

Reageer